پتو نرمینه

پتو نرمینه از مرغوب ترین انواع پتو ی ایرانی ست که در بازار خریداران فراوانی دارد. شرکت نرمینه بافت از ابتدا در زمینه تولید انواع پتو فعالیت خود را با احداث کارخانه ای در اصفهان آغاز کرد.

این برندبا خرید خط تولید ریسندگی در ایتالیا کار خود را تکمیل کرد و اکنون تمام مراحل تولید پتو های نرمینه از جمله ریسندگی نخ، طراحی پتو، بافت پتو، چاپ پتو، دوخت پتو و فراین تکمیل و بسته بندی محصولات خود را توسط یک کار خانه انجام میدهد.

پتو های نرمینه در انواع مختلفی تولید میشوند و پاسخگوی هر نوع نیازی هستند.

از جمله انواع آن میتوان موارد زیر را نام برد:

  • پتو ی لوکس نرمینه
  • پتو ی گل برجسته نرمینه
  • پتو ی حریر نرمینه
    و . . .

این انواع خود در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با نیاز مشتریان تولید شده و در بازار های فروش عرضه میشوند.

خریدار پتو ی نرمینه مرغوب

پتو نرمینه

پتو های نرمینه با توجه به تنوعی که در جنس و کاربرد شان دارند در هر سن و با هر سلیقه ای خریداران متعددی را به خود جلب کرده اند.

این ویژگی سبب گسترش فروش این محصولات در تهران و سایر شهرستان ها شده و همین گسترش فروش علت تولید بیشتر و همچنین ایجاد نمایندگی ها و دفتر فروش بیشتری در نقاط مختلف ایران شده است.

اکنون با توجه به تعدد نمایندگی ها و دفاتر فروشی که پیشتر گفته شد انواع پتو ی نرمینه در دسترس عموم قرار گرفته و مشتریان این محصولات به راحتی قادر به خرید و استفاده محصول مورد نظر خود هستند.

قیمت پتو نرمینه در بازار

پتو نرمینه

پتو های نرمینه تولید ایران هستند و به همین خاطر و جهت رفاه حال هموطنان عزیز با قیمتی مناسب و البته مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی به فروش می رسند.

همچنین از آنجایی که نمایندگی های فروش این پتو ها در سراسر ایران وجود دارند، امکان خرید مستقیم آنها از تولید کنندگان به وجود آمده است که ه علت کاهش واسطه های فروش سبب کاهش قیمت محصولات می شود. به علاوه باید بدانیم که خرید عمده محصولات نیز سبب تقلیل قیمت آنها می شود.

در نتیجه خرید انواع پتو نرمینه به صورت عمده و مستقیم از نمایندگی ها یا دفاتر فروش آنها از طرف کارخانه سبب میشود که بتوانیم با پرداخت

حداقل قیمت از ظرافت و کیفیت بالای این محصولات بهره مند شویم و همچنین با پرداخت قیمتی مناسب از تولید و کالا مرغوب ایرانی حمایت کنیم.

خرید از برند های ایرانی نه تنها سبب رونق اقتصادی کشور میشود بلکه قیمت مناسب تری نیز دارد به همین سبب خرید از این برند ها به خریداران این پتو ها توصیه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!