پتو لایکو

پتو لایکو از مرغوب ترین انواع پتو در ایران است که با شرایط ویژه در تمام شهر ها و شهرستان های ایران عرضه میشود. شرکت لایکو با نام تجاری ایران لایی بیش از چهار دهه است که در زمینه تولید انواع کالای خواب اعم از پتو و بالش و رو بالشی و ملحفه در ایران فعالیت میکند.

محصولات این شرکت کاملآ ایرانی بوده و در راستای رفع نیاز هموطنان عزیزمان فعالیت میکند.

این کارخانه در ابتدا با ارائه محصولات و تولیدات محدود کار خود را آغاز کرد و امروزه یکی از کارخانه های وسیع و پر فروش کالای خواب می باشد.

هم اکنون این کارخانه با نام های تجاری متفاوتی مانند:

  • چاپ رنگ
  • ویوانا
  • دیزین کالرز
  • پرک
  • آبی جین
  • کانن

به مشتریان خود ارائه خدمت میکند.

محصولات این برند به روش های مختلفی توزیع شده و به دست مشتریان خود میرسد.

فروش پتو لایکو مرغوب

پتو لایکو

همانطور که گفته شد برند لایکو یکی از برند های نام اشنا در تولید انواع پتو هاست.

محصولات این برند به صورت عمده و جزئی در بازار های فروش کالای خواب عرضه شده و قابل خرید می باشند.

خرید این محصولات از طریف نمایندگی های فروش آنها و همچنین دفاتر توزیع عمده شان به صورت مستقیم امکان پذیر است.

به علاوه این محصولات در اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش کالای خواب نیز به منظور خرید تکی و خانگی یافت شده و قابل خرید هستند.

قیمت انواع پتو لایکو مرغوب

پتو لایکو

از آنجا که محصولات شرکتی هستند در تمام فروشگاه ها و توزیع کنندگان در سطح کشور قیمت مشابهی دارند اما باید بدانیم که خرید عمده انواع محصولات سبب کاهش سود فروشنده و همچنین کاهش قیمت مصرف کننده این محصولات میشود و نسبت به خرید تکی قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

همچنین خرید از نمایندگی ها و فروشندگان مستقیم این محصولات نیز قیمت کمتری نسبت به فروشگاه ها دارد زیرا که در خرید مستقیم واسطه های فروش کاسته شده اند و در نتیجه سود فروش محصولات نیز کاسته می شوند.

البته در بعضی فصول یا مناسبت های خاص فروشگاه ها یا مراکز فروش کالای خواب جهت رفاه حال مشتریان خود محصولات خود را با قیمت و شرایط ویژه ای عرضه میکنند.

در این مواقع و مناسبت ها که شرایط و فروش ویژه محصولات قرار داده میشود، افراد و مشتریان انواع پتو لایکو مرغوب میتوانند محصول مورد نظر خود را در کیفیت عالی اما با قیمت مناسب تهیه و مصرف نمایند.

در نهایت باید بدانیم که پتوی لایکو ی ایرانی نه تنها از کیفیت عالی برخوردار است بلکه نسبت به نمونه ها و رقبای خارجی و وارداتی نیز قیمت مناسب تری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!