در میان انوع مختلف لوازم خواب که در بازار ها ارائه می گردد پتو متانوع ترین نمونه می باشد که با زیبایی هر چه تمام تر در دستری مشتریان ایرانی قرار می گیرند.

چه پتویی بخریم؟ تفاوت خرید پتوها در چیست؟ پتوهای کرکی و پتوهای پشمی پتوهای پر چه تفاوت های با هم دارند؟ قیمت پتوها در چه رنجی است؟ ما امروز میخواهیم که این سوالها را جواب بدهیم و در انتخاب محصول به شما مشتریان کمک کنیم. تفاوت خرید یک پتوی مناسب و نا مناسب به اندازه یک خواب راحت و شیرین بل خواب ناراحت و آزار دهنده است دانستن اینکه پتوها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و مناسب چه شرایط جوی میباشد میتواند به شما در انتخاب پتو کمک کند و خرید را برای شما مشتریان عزیز راحت کند انواع جنس پتوها: پتوهای کتان: این نوع پتوها به دلیل تنوع های زیاد رنگ و مدل و وزن سبک انها یکی از پر طرفدار ترین پتوهای بازار هستند و به علت وزن انها میتواند هم جداگانه استفاده شود هم در کنار پتوهای دیگر و یا برای خواب های کم عمق یا این پتو برای فصل های بهار و تابستان برای کسانی که سرمایی هستند میتواند استفاده شود و یا برای فصل های سرد برای کسانی که گرمایی هستند بهترین گزینه میباشد این پتوها بسته به جنس شان قیمت شان متغیر است. پتوهای کرکی: این پتوها بادوام و تنوع بسیاری دارند و در تمام فصل های سال بدلیل جابجایی هوا قابل استفاده میباشد.اما این پتوها میتواند حساسیت زا باشند. پتوهای پشمی: این پتوها گرم ترین نوع پتو و البته جز لطیف ترین گروه پتوها میباشد این پتو مناسب فصل های سرد و زمستان میباشد که در عین گرم بودن وزن زیادی ندارند و ترکیبی از پلی استر و دیگر الیاف ترکیبی هستند و تنوع و رنگ بندی این دسته پتوها بسیار زیاد است و دارای طرح های ساده و برجسته میباشد. پتوهای الکترونیکی: این پتوها یک پتو کاملا گرم است که میتواند کل شب شما را گرم نگه دارد مدل های جدید برخلاف مدل های قدیمی بسیار سبک هستند اما قیمت نسبتا بالایی دارند مخصوصا اگر به کیفیت و ماندگاری ان اهمیت بدهید . پتوهای پر: پتوهای بسیار نرم و سبک و لطیف این دسته پتو برای کسانی که گرمایی هستند این پتوها بهترین نوع پتومیباشد و جز پتوهای شیک و رسمی هستند

جنس انواع پتو

در سطح کیفی یک پتو عوامل بسیاری موثر هستند و می توانند به معاملات سیر صعودی و یا نزولی بدهند. از جمله این موارد جنس پتو ها می باشد که از همه مهم تر و کار ساز تر است. در هر شرکت تولید کنده از الیاف خاصی برای تولید پتو ها استفاده می شود و به وسیله دستگاه هایی پیشرفته در هم تنیده می گردد. در این بخض انواع پتو ها را در جنس های متفاوت ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • پتو مخمل
  • پتو پنبه ای
  • پتو پشمی
  • پتو نمودی
  • پتو مینک

پتو روشا یکنفره

روشا برندی است معروف در زمینه تولید انواع و اقسام پتو ها که می تواند در بازارها جواب خیل عظیم مشتریان خود را بدهد. پتو روشا یکنفره از جمله محصولات مورد نظر است که در جنسی مرغوب و طرحی دلچسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد. افراد بنا به نظر و سلیقه ای که دارند آن ها را خریداری می کند. پتو روشا یکنفره بعد از طی مراحل تولید در کارخانه کد بندی می شوند که شناسایی شان در بازار ها آسان تر شود. به جند نمونه از این پتو ها اشاره می کنیم که به قرار زیر است:

  • پتو روشا کد ۷۰۱
  • پتو روشا کد ۷۰۲
  • پتو روشا کد ۷۰۳
  • پتو روشا کد ۷۰۴

محل خرید پتو روشا یکنفره

تنوع و گوناگونی که محصولات روشا دارد سبب شده اکثر فروشگاه هایی که به انجام معاملات پتو و لوازم خواب مشغول هستند به طور عمده این محصولات را تهیه نمایند. در خرید پتوروشا یکنفره عوامل زیادی نقش دارند که نمونه ای از این موارد محل خرید است که بسته به شرایط دسترسی مشتریان انتخاب می گردد. در ادامه محل هایی که امکان خرید محصولات فراهم می آید را نام می بریم که به قرار زیر است:

  • مرکز خرید عمده پتو روشا
  • نمایندگی فروش پتو روشا
  • فروشگاه های بین شهری
  • وب سایت های پت روشا
  • فروشگاه های آنلاین پتو روشا

مرکز خرید عمده پتو روشا

پتو روشا یکنفره

در بازار های شهری بهترین و مطمئن ترین روش برای انجام معاملات پتو روشا یکنفره مراکز خرید عمده است. این مراکز نیاز های خود را از طریق نمایندگی ها تامین می کنند. از طرفی فرو.شگاه های بین شهری احتیاجات خود را از طریق مراکز خرید تامین می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!