پتو نرمینه سروین یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه کالای خواب می باشد که طرفداران بی شماری دارد. کیفیت عالی و راحتی فوق العاده در هنگام استفاده این محصول باعث پر فروش در بازارهای مختلف شده است. این محصول با توجه به کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است، به همین دلیل است که تولید کننده این‌ محصول با فروش عمده پتو نرمینه سروین توانسته است محصولی با کیفیتی عالی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

فروش عمده پتو نرمینه سروین

روش های مناسب شستشوی پتو

روش های مناسب شستشوی پتو امروزه روش‌های متفاوتی برای شستشوی انواع پتو وجود دارد بسیاری از خانواده ها این کار را به خشکشویی ها سپرده و و برخی دیگر آن را در منزل شستشو داده و پاکسازی می کنند. بهترین روش های مناسب برای شستشوی پتو در منزل روش های زیر است که ما در ادامه به توضیح این روش برای شما می پردازیم.

پتو را در داخل لگن انداخته و ان را با آب ولرم و ماده شوینده که بهتر است از ماده شوینده ضعیف استفاده کنید تا به الیاف پتو آسیبی نزند پر کنید. حال مرحله شستشو یا چنگ زدن است باید پتو را به آهستگی چنگ بزنید معمولا لبه های پتو کثیف تر است و چرک ها در هنگام شستشو در لبه پتو جمع می شود پس بهتر است لبه های پتو را با دقت و آرامش بهتری چنگ بزنید. پس از آنکه مطمئن شدید پتو را به خوبی شسته اید نوبت به مرحله آبگیری است.

کف و آب موجود در لگن را خالی کنید و پتوی داخل لگن را با آب پر کنید تا آب سر ریز شود. تا زمانی که آب از لگن سرریز می شود شما پتو را فشار دهید تا کف های موجود در آن بیرون بیاید پتو را نچلانید فقط فشار دهید. اگر پتوی شما بزرگ است می توانید با پا وارد لگن شده و با پای خود پتو را فشار دهید. پتو را در جایی بلندتر یا مثلا در ظرف آبکشی قرار دهید و در معرض آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود و تمام میکروب ها و باکتری های آن از بین بروند.

تولید کنندگان پتو نرمینه سروین

تولید کنندگان پتو نرمینه سروین تولید کننده پتو نرمینه سروین با توجه به استقبال عموم مردم از محصولاتش توانسته از آنها را در اندازه های یک نفره و دو نفره با طرح ها و رنگ های متفاوت و با بافتی متراکم و بسیار لطیف تهیه کرده و به بازارهای مختلف ارائه کند. بهترین پتو های تولید شده در این برند توسط متقاضیان خریداری شده و رضایت کامل از این گونه محصولات نیز داشتند.

با توجه به توان تولیدی تولید کننده پتو نرمینه و پوشش دادن بازار داخلی توسط این برند محصولات در کشورهای خارجی نیز بسیار خوب فروش رفته و و متقاضیان فراوانی نیز برای آن وجود دارد. جنس محصولات بسیار با کیفیت بوده و به خاطر نرمی و لطافتی که دارد مورد استقبال کشورهای خارجی نیز قرار گرفته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *