آنچه در اینجا میخوانید!

پتو لیپار

پتوهای قدیمی را به‌خاطر دارید، وزن سنگینی داشتند و در زمستان هم گرمای زیادی نداشتند. برخی مواقع هم نیاز بود با یک ملحفه روی آن‌ها را کاور کنید. پرز زیادی از آن‌ها خارج می‌شد و دردسرساز بود. ولی این روزها با وجود پتوهای جدیدی که به بازار آمده از خوابیدن بیشتر لذت می‌برید. پتو «لیپار» طرح «11» که بافته شده از مواد پلی‌استر استاندارد است برای سرمای زمستان انتخاب ایدئالی خواهد بود. این پتو با داشتن سایز 230 × 200 سانتی‌متر برای تخت‌های دونفره مناسب بوده و سرتاسر تخت را می‌پوشاند. الیاف بسیار نرمی دارد و وزن سبکش یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت به‌شمار می‌آید. برای شستن این پتو نیازی نیست خود را به دردسر بیاندازید. با آب 30 درجه و مقداری مایع شست‌وشو می‌توانید پتو را بشویید. بهتر است از پودرهای شست‌وشو استفاده نکنید، زیرا ممکن است ذرات ریز پودر داخل الیاف پتو باقی بماند.

پتو لیپار

تفاوت پتو لیپار با دیگر پتوهای داخلی در چیست؟ آیا نحوه عرضه این پتو در رضایت مشتریان نقشی دارد؟ برند لیپار چگونه توانسته است تجربه ای متفاوت از خرید پتو را به مشتریان خود ارائه نماید؟
اگر از مادربزرگ های خود راجع به گذشته ها بپرسید، حتما به شما خواهند گفت که در زمانهای قدیم پتوهای خارجی بر اساس وزن فروخته میشدند و وزن بیشتر پتو، نشان از ضخیمتر بودن و کیفیت بهتر پتو داشت. اما سالهاست که پتوها بر اساس وزن فروخته نمیشوند و پتوها کیلویی را تنها در میان نواقص تولیدی کارخانه ها میتوان یافت.
برند لیپار بعد از سالها دست به ابتکاری خاص زده است و پتوهای خود را بر اساس وزن و در دو رده یک نفره و دو نفره به بازار عرضه کرده است. شاید این نحوه فروش پتو انتخاب را برای مشتریان راحت تر کند و هرکس بتواند بنا بر نیاز خود، وزن مورد پسندش را انتخاب نماید.

پتو لیپار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!