اگر به دنبال پتویی سبک و کم‌حجم هستید، پتوی «Afra» (افرا) انتخابی ایدئال است. این پتوی یک‌نفره الیافی از جنس میکروفایبر دارد. این الیاف منحصر‌به‌فرد علاوه‌بر فراهم‌کردن گرمای مناسب برای شخص، باعث تحریک و حساسیت در پوست افراد مختلف نمی‌شوند.
الیاف میکروفایبر دوام و مقاومت بسیار خوبی دارند و بعد از گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. پتوی افرا نسبت به مدل‌های موجود در بازار نرمی و لطافت فوق‌العاده‌ای دارد و بستری گرم و نرم در شب‌های سرد زمستان برایتان فراهم می‌کند. ابعاد این مدل ۱۴۰ × 180 سانتی‌متر است و به‌خوبی روی تخت‌های یک‌نفره قرار می‌گیرد. این پتو ضخامت مطلوبی دارد و در هر فصلی قابل‌استفاده است. برای حفظ بافت پتو هنگام شست‌و‌شو، آن را در دمای ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک‌کن ماشین لباس‌شویی استفاده نکنید. این پتو دارای دور‌دوزی است تا هنگام استفاده ریش‌ریش نشود. حجم این مدل بسیار کم است و می‌توانید آن را به‌سادگی در ساک یا چمدان جای دهید؛ به‌این‌ترتیب هنگام سفر یک پتوی کاربردی و گرم همراه خواهید داشت. رنگ‌بندی این پتو بسیار متنوع و جذاب است و دنیایی از انتخاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. با قراردادن چنین پتوی زیبایی روی تخت، فضایی آرامش‌بخش و دل‌نشین در اتاق خواب ایجاد خواهید کرد.

فروش انواع پتوی افرا در تهران

انواع پتو افرا نه تنها در مناطق سردسیر و مناطق مرزی بلکه در دیگر شهرها (تهران، مشهد، اصفهانو … ) پرطرفدار می باشد و به همین سبب این محصول در تهران نیز به شکل اینترنتی به فروش می رسد و مشتریان می توانند سفارشات خود را با قیمت عمده درب منزل خود تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!