گلبافت: نیم قرن تلاش مستمر

پتو گلبافت

شرکت گروه صنعتی گلبافت در سال 1348 تاسیس و تحت شماره 13296 به ثبت رسید و در طی 48 سال فعالیت درجهت تولید و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه نساجی گام برداشته است. باتوجه به اینکه نوآفرینی و تنوع یکی از اصول اساسی شرکت گروه صنعتی گلبافت از ابتدای تاسیس تاکنون بوده، طی سالها فعالیت، محصولات بسیار متنوع و نو توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. تولیدات شرکت انواع گلدوزی، چرم مصنوعی، جیر مصنوعی (قالیچه، روبالشی، تابلوهای مذهبی و لباسی) و لائی چسب بود که بالاخره در سال 1373 برای اولین بار در ایران تولید پتوی راشل باکیفیت را آغاز و توانست با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته این نوع پتو را در اندازه و طرح ورنگ متنوع متناسب با ذوق وسلیقه هموطنان عزیز ارائه نماید. وضمن تامین نیاز داخلی کشور با صادرات این محصولات، توانست خود را در جهان مطرح نموده و طی چند سال متوالی اولین صادر کننده محصولات غیر نفتی در استان اصفهان باشد.

درحال حاضر تولیدات این گروه صنعتی منحصرا شامل پتوی راشل گلبافت با آرم ولوگوی گلبافت است. 

هر نوع تولیدات دیگری غیر از پتوی گلبافت که بنام گلبافت عرضه می شود متعلق به شرکت گلبافت نمی باشد.

پتوی مسافرتی پتو گلبافت پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب‎ و‌‌‌هوایی کاربرد فراوانی دارد. پتوی مدل «گلبافت» از‌جمله بهترین برندها محسوب می‌شود که در سفر و در خانه قابل‌ استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند. اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود. بافت این مدل از جنس نخ و پلی‌استر است. پنبه یا به‌ اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌ عمر و دوام پتو می‌افزاید. این الیاف مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد. ثابت‌ ماندن رنگ در برابر نور خورشید از دیگر خصوصیات برجسته‌ی این پتو به‌شمار می‌آید؛ بنابر این می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌ نسبت کمی دارد و به‌ آسانی داخل چمدان یا صندوق‌ عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌ این‌ ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

پتو گلبافت

پتو گلبافت

گروه صنعتی گلبافت جزو تدوین کننده گان استاندارد پتوی راشل شماره 6376 می باشد و در سال 1386 موفق به دریافت  استاندارد تشویقی فوق جهت محصول پتوی گلبافت گردید.

گروه صنعتی گلبافت در سال 1387 (2008 میلادی) گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001 را از موسسه D.A.S انگلستان دریافت نمود و در سال 1393 (2014) از سوی آن موسسه بعنوان شرکت برتر از لحاظ رعایت الزامات واستانداردهای ایزو معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.

اخذ استاندارد ISO 9001-2008 نشانگر آنست که حرکت در جهت دستیابی به اهداف ایزو 9001 از جمله درموارد زیر بصورت مطلوبی درحال انجام می باشد:

  • انجام فعالیت ها بر اساس اهداف سازمانی مشخص شده ومشتری مداری.
  • ارتقاء كيفيت محصولات باتوجه به خواست مشتريان.
  • اجراي فرايند قابلیت ردگیری محصولات براساس مشخصات مندرج در بارکدها.
  • بهبود مستمر کلیه فرایندهای سازمان
  • خط مشی مدیریت یکپارچه IMS
    گروه صنعتی گلبافت به عنوان اولین تولید کننده پتوی راشل در ایران و خاورمیانه
    در راستای دستیابی به سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) با استقرار سیستمهای
    مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008)، محیط زیست (ISO 14001:2004)
    و ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS 18001:2007) بیانیه خط مشی خود را
    به شرح زیر اعلام میدارد:
  • -افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای ایشان.
    2-ارتقا سطح توانمندیهای منابع انسانی.
    3-ارتقا سطح بهره وری سازمان.
    4- حفظ سلامتی و ایمنی کارکنان از طریق رعایت قوانین و مقررات مرتبط با ایمنی و بهداشت حرفه ای.
    5- استفاده بهینه از منابع طبیعی و پرهیز از آلوده ساختن محیط زیست از طریق رعایت قوانین و مقررات قانونی مرتبط با آن.
    6-بهبود مستمر کلیه فرایندهای سازمان.
    بدیهی است جهت دستیابی به اهداف فوق نیاز به همکاری همه جانبه مدیران و کارکنان در کلیه سطوح شرکت ، میباشد. مسئولیت اطمینان از حسن اجرای این خط مشی بر عهده اینجانب است و تمامی کارکنان ملزم به اجرای موارد مندرج در این خط مشی در چهار چوب وظایف خود میباشند.درک و اجرای صحیح این خط مشی در جلسات بازنگری مدیریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!