پتو یکی از مهمترین کالاهای خواب به شمار رفته که برای داشتن یک خواب آرام و ایده‌آل یکی از نیازهای ضروری محسوب می شود، این کالا در کارخانجات تولیدی بسیاری در سراسر کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و پتو شادیلون مشهد یکی از بهترین برند های شناخته شده می باشد که از فروش بالایی برخوردار است.

سفارش پتو شادیلون مشهد به صورت مستقیم و بدون واسطه در این فروشگاه معتبر امکان پذیر بوده و شما متقاضیان محترم می توانید برای خرید آن به صورت کلی و جزئیات اقدام کرده و آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

سفارش پتو شادیلون مشهد

مدلهای مختلف پتو شادیلون

مدلهای مختلف پتو شادیلون پتو شادیلون یکی از تولیدات ویژه کارخانجات مشهد بوده که در تنوع بالایی تولید شده، این اجناس ضخامت متعادلی داشته ولی در مقابل گرمای فوق العاده زیادی دارد، این پتو های متنوع و خاص وزن بسیار سبکی داشته که جابجایی آن بسیار راحت بوده به همین خاطر مورد استقبال مشتریان بسیاری واقع شده است.

از انواع پتو شادیلون می ‌توان به پتو دو نفره، پتو تک نفره، پتو نوجوان، پتوی کودک و پتو نوزادی اشاره کرد که هر کدام از آن ها به دو صورت طرح دار و ساده موجود بوده و در رنگ بندی های متنوع و بی نظیر می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده و جلوه فوق‌العاده‌ای دارند، این پتوها از کیفیتی فوق العاده بالا برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند و به دلیل داشتن رنگ ثابت تحمل دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را داشته و در شکل ظاهری اولیه آن تغییری ایجاد نخواهد شد.

پتو شادیلون از لحاظ سایز و ابعاد بسیار استاندارد بوده و دوخت آن به گونه ای می باشد که دوران کاملاً تمیز کاری شده و باید گفت دوخت آن طوری است که ابعاد آن پس از شستشو تغییری نکرده و ثابت می ماند.

قیمت پتو شادیلون مشهد

قیمت پتو شادیلون مشهد شما مشتریان ارجمند می توانید جهت اطلاع از قیمت پتو شادیلون مشهد به آدرس این سامانه معتبر مراجعه کرده و با همکاران مجرب مجموعه ما که پاسخگوی ۲۴ ساعته دارد تماس حاصل نمایید تا نرخ دقیق و به روز این اجناس را در اختیار شما قرار داده تا در زمان خرید فریب برخی از متقلبین و گران فروش آن را نخورده و بتوانید پتویی با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

خرید پتو شادیلون درجه یک و اعلا به طور مستقیم و قیمتی مقرون به صرفه از طریق فروشگاه اینترنتی ما مقدور بوده و شما مشتریان عزیز می توانید در صورت تمایل به آدرس این سامانه مراجعه کرده و از محصولات موجود در فروشگاه دیدن نمایید سپس آن را به صورت اینترنتی و آنلاین ثبت کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *