پتو نرمینه ونلون از زیبا ترین و جذاب ترین انواع پتو است که از بهترین مواد خام در طرح ها و نقش هاب بسیار شیک و خاص تولید می شود و از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد.فروش پتو نرمینه ونلون از رونق بسیار خوبی بهره مند است زیرا این کالا به صورت مستقیم توسط تولید کننده با ارائه ضمانت با نازلترین و باورنکردنی ترین قیمت ها در سراسر نقاط کشور عرضه می گردد.

عرضه مستقیم پتو نرمینه ونلون

پتو نرمینه ونلون چه ویژگی هایی دارد؟

پتو نرمینه ونلون چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پر کاربرد ترین کالا های خواب که تمامی افراد هنگام خواب از آن استفاده می کنند پتو می باشد که در ابعاد، طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید می شود.

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع این محصول پتوصندل نرمینه ونلون است که از بهترین مواد خام توسط افراد متخصص و حرفه ای با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته در طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردی تولید می شود.

پتوی ونلون در سایز ۱ و ۲ نفره ،بسیار سبک و نرم و گرم بوده ومناسب تمام سنین است . در انواع رنگبندی قرمز ، قهوه ای ، عسلی ،گلبهی ، بنفش و … . جنس این پتو نخ پلی استر ژاپنی بوده و قابلیت شست و شو دارد . طرح زمینه تک رنگ ساده با گل های برجسته محبوبیت خاصی به این محصول بخشیده است‌.

این محصول دارای ویژگی ها و شاخصه های منحصر به فردی می باشد که به شرح زیر می باشند…..

  1. پتو ونلون از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و دچار سایش، خوردگی و پارگی نمی شود.
  2. این محصول از لطافت و نرمی شگفت انگیزی برخوردار است و دارای دو لایه مقاوم و بسیار زیبا است که از ورود سرما به بدن جلوگیری می کند.
  3. این پتو ابعاد نسبتا بزرگی دارد و دو نفر به راحتی زیر آن جا می شوند. این کالا دارای رنگ ثابتی می باشد و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شود.
  4. این محصول از الیافی ساخته شده است که موجب هیچ گونه حساسیت و ناراحتی پوستی نمی شود.

مرکز تولید پتو نرمینه ونلون

مرکز تولید پتو نرمینه ونلون پتو نرمینه ونلون از بهترین و پر قابلیت ترین محصولات خواب است که در خاص ترین و شیک ترین طرح ها در بسیاری از کارخانه ها با برند های مختلف تولید می شود.

این کالا نسبت به سایر نمونه های آن در بازار کیفیت بالاتر و ظاهری زیبا تر دارد. خرید پتو ونلون از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد زیرا این محصول طرفداران زیادی در نقاط مختلف کشور دارد.

مرکز تولید پتو نرمینه ونلون این کالا مستقیما توسط شخص تولید کننده و با حذف واسطه ها و رابط های بازاری با ارائه ضمانت و اطمینان خاطر به صورت عمده و خرده با قیمت های استثنایی و ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن به َطور الکترونیکی در اختیار خریداران نقاط مختلف کشور قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *