قيمت پتو لاله مهرگان زنبق را می توانید از طریق آنلاین و به صورت اینترنتی به دست آورید، علاوه بر آن سفارش و خرید این محصول به شکل مستقیم و بدون واسطه قابل انجام می باشد. آگاهی از قيمت و نوع محصول به صورت مستقیم و از طریق اینترنتی باعث می شود تا خریداران خرید آسان تری را انجام دهند. خرید از این طریق باعث می شود تا خریداران هزینه ی کمتری را برای خرید پرداخت کنند.

قیمت پتو لاله مهرگان زنبق

مدلهای مختلف پتو لاله مهرگان

مدلهای مختلف پتو لاله مهرگان

مدل های مختلفی از پتو لاله مهرگان در رنگ ها و طرح های زیبا برای خرید به بازار مصرف ارائه می شود. از مدل های گوناگونی که پتو لاله مهرگان دارا می باشد می توان به پتو های نوجوان و نوزاد، بنفشه، پتو ی یک نفره و دو نفره ی شقایق گل برجسته اشاره کرد.

پتو یک نفره و دو نفره شقایق دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد و مواد به کار رفته در آن ضد حساسیت و آلرژی هستند و این پتو ها از نخ های آکریلیک به دست می آیند که دوام مناسبی را دارا می باشد همچنین وزن پتو ها با هم فرق می کند.

پتو بنفشه نیز مانند نوع اول از نخ آکریلیک تهیه شده است اما به دلیل اینکه مانند پتو نوع اول متراکم نمی باشد، هزینه ی خرید و قیمت آن برای خریداران پایین تر است علاوه بر آن در سایزهای یک و دونفره نیز به بازار مصرف ارائه می شود.

جنس نخی و پلی استر از موادی است که پتو لاله مهرگان از آن تهیه و تولید می شود و این پتو ها به صورت دونفره نیز به بازار مصرف ارائه می شود، البته نوع یک نفره آن نیز تولید می شود و بنا به نیاز افراد خریده می شود، وزن پتو ها مختلف می باشد و برای نوزادان و کودکان در سایز ها و وزن های مختلف به فروش می رسد.

اگر بخواهید می توانید برای شستن پتو از لباسشویی استفاده نمایید البته دما و مدت زمان شستشو را نیز در نظر داشته باشید. مرغوب بودن و کیفیت بالا و همچنین مدل و رنگ های زیبا این پتو باعث شد که تولید کننده بتواند آن را به کشورهای دیگر صادر نماید.

فروش پتو لاله مهرگان زنبق

فروش پتو لاله مهرگان زنبق

فروش پتو لاله مهرگان زنبق از طریق تولید کنندگان اصلی این محصول و از طریق آنلاین امکان پذیر می باشد. خریدران برای خرید پتو لاله مهرگان زنبق می توانند به صورت اینترنتی و به‌ شکل مستقیم و بدون واسطه اقدام نمایند.

سفارش و خرید پتو لاله به صورت مستقیم و کلی می تواند باعث پرداخت هزینه ی کمتر ی برای مشتریان این محصول شود. عرضه پتو زنبق به شکل آنلاین و مستقیم برای توزیع کنندگان این محصول سبب افزایش فروش می شود زیرا خریداران بیشتری می توانند از این طریق اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *