پتو لاله مهرگان شقایق یکی دیگر از انواع پتو های کارخانه مهرگان است که امروزه ارزش اقتصادی زیادی پیدا کرده است و بسیار زیبا و با کیفیت هستند .سایت ما افتخار پخش و توزیع پتوی لاله مهرگان شقایق را در انواع سایزها دارا می باشد که این پتوها را به صورت یک نفره، دو نفره و چند نفره و پتوی کودک ،پتوی نوجوان و …و در رنگ های بسیار متنوع به بازار عرضه می کند.

قیمت پتو لاله مهرگان شقایق

رنگهای مختلف پتو لاله مهرگان شقایق

رنگهای مختلف پتو لاله مهرگان شقایق پتوی لاله مهرگان شقایق که در واقع همان پتوی لاله است از دیرباز و زمان‌های قدیم در ایران تولید می‌شود. کیفیت این پتوها نسبت به سایر پتو ها بهتر و مرغوب تر است زیرا در تهیه آنها از نخ آکریلیک و دستگاه‌های پیشرفته جهانی و همچنین روش‌های مدرن استفاده می‌شود .تولید این پتوها زیر نظر متخصصان و کارشناسان مربوطه انجام شده و از بهترین مواد اولیه در تهیه آنها استفاده می‌شود. به علاوه این پتوها در انواع مدل‌های مختلفی تولید می شود برای مثال پتو شقایق که در واقع دارای طرح گل شقایق است.یا پتو مینا که دارای طرح و نقش گل مینا است.

این پتو ها در رنگ های بسیار متنوع و جذاب و طرح های مختلف و اشکال زیبا طراحی و تولید می‌شود .از طرف دیگر این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند و طول عمر زیادی دارند .این محصولات در سایزهای مختلف مانند یک نفره، دو نفره ،سه نفره ،پتوی کودک و نوجوان ،پتوی نوزاد، پتوی مسافرتی، پتو ژله ای،و… تولید می‌شود. از طرف دیگر این پتوها در نوع ساده ،برجسته ،طرح دار ،طرح دار ساده برجسته ساده ،برجسته طرح دار ،ژله‌ای، تولید می شوند.

قیمت های آنها با توجه به نوع بافت و طرح های مختلف و متنوع است. پخش پتو لاله زیر نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه انجام شده به این جهت همیشه قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات کمتر است اما دارای کیفیتی عالی و طول‌عمر زیاد و جنس بسیار محکم است.

خرید پتو لاله مهرگان شقایق

خرید پتو لاله مهرگان شقایق سایت ما فروش پتو لاله را در سراسر ایران انجام می دهند علاوه بر این، این پتوها را به کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان صادر می‌کند، قیمت محصولات ما نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار کمتر است زیرا در فرآیند توزیع ما واسطه و دلال وجود نداشته و عرضه به صورت کاملاً مستقیم صورت می گیرد. کیفیت این پتوها به قدری بالاست که توانسته در مدت زمان بسیار کمی اعتماد بسیاری از خریداران را به خود اختصاص دهد .اگر به دنبال خرید پتوی با کیفیت و دارای طول عمر زیاد و زیبا و خاص هستید حتما سایت ما را دنبال کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *